Oficiálny štart predaja na Slovensku a marketingová podpora partnerských salónov

V rámci aktuálnej marketingovej kampane využívame tradičné médiá ako Fun rádio, Rádio Vlna, prezentáciu na výstavách, ale rozhodli sme sa aj pre masívny zásah na sociálnych médiách, vrátane plánovanej spolupráce s influencermi, ktorí sa tešia dôvere a obdivu v komunite krásy a wellness. Naše partnerstvo s týmito vplyvnými osobnosťami nám umožní ďalej zvýšiť povedomie o hodnote a výhodách SQT ošetrení. Spolu s týmto prístupom budeme tiež aktívne využívať rôzne formáty obsahu, ako sú príspevky na blogu, videá a interaktívne publikácie, aby sme poskytli hodnotné informácie a zaujali potenciálnych zákazníkov.

Nesmieme opomenúť ani význam tradičných médií. Naše printové reklamy budú mať za cieľ predstaviť SQT ošetrenia ako luxusnú, ale prístupnú starostlivosť o pleť, čím prilákame nových zákazníkov do našich partnerských salónov. Táto časť kampane bude zahŕňať aj príbehy skutočných ľudí, ktorí zažili pozitívne zmeny vďaka SQT produktom, čím sa posilní dôvera a záujem o naše služby.

Najdôležitejším aspektom tejto kampane je však náš záväzok podporovať naše partnerské salóny. Plánujeme úzko spolupracovať s každým salónom, aby sme zabezpečili, že sú pripravené reagovať na zvýšený dopyt, ktorý očakávame v dôsledku tejto kampane. To zahŕňa zabezpečenie, aby mali dostatočné zásoby produktov, boli aktuálne informovaní o najnovších technikách SQT a mali prístup k pokračujúcemu vzdelávaniu a podpore.

Na záver, naša komplexná marketingová stratégia je navrhnutá tak, aby posilnila našu značku, zvýšila dopyt po SQT ošetreniach a priniesla úspech nám aj našim partnerským salónom. Veríme, že cez silu rádia, sociálnych médií, influencer marketingu a tradičných reklamných kanálov, môžeme spoločne prekonať trhové výzvy a dosiahnuť nové výšky úspechu.